“Erti Persahabatan Erat (part 3)”

Kau tahu tak? Hinata tu pentingkan diri untuk menjaga kepentingan Yoona.. Dan sekarang... Tengok si Sakura tu... kau tak kesian dengan dia ke?

Hah? sebabtu, Sakura tidak masuk ke kumpulan kita?

A'ah.. Pekara ini tak boleh dibiarkan.. kita mesti tolong dia...

Agree!

Selepas 1 jam mereka belajar Sejarah... Mereka berkemas untuk pulang..

JOm!

Nah, ais-krim untuk sejukkan hati awak...

Gomawo...

Terima kasih.. kerana hantar saya balik... Esok kita sekolah bersama-sama ok?

Baru nak cakap.. awak dah lepaskan...

Kita kan kawan.. ^^ oklah... hari nak malam ni.. awak baliklah..

rumah aku tak jauh..

Mane?

Kan kita jiran...

Eh?

Tak tahu lagi? tak pe lah.. bye!~

Dah balik...

Hi, adek ku.. ^^

Hi....*pegi ke bilik..*

Haish... penatnya.... *telephone berdering*

Message from Yunho: Sakura, saya.... sebenarnya....

Message from Sakura: Huh?

Keesokkan hari..

Akhirnya! Kita sampai ke sekolah...

Thanks, dengan aku ke sekolah...

No hal.... ^^

Hi!

Hi jugak.

Aku dengar kau menjauhkan diri dari Hinata sebab aku? Betul?

Tak lah...

Oh.. baguslah... Saye rasa bersalah kat awak... sebab kerana saya, awak tak dipedulikan oleh Hinata...

Tak lah... saya tahu.. kamu berdua kawan rapat di perumahan...

Aku ada berita baik untuk...

Hinata, kau tak bersalah ke apa yang kau buat ke atas Sakura?

Buat ape?

Semenjak aku datang ke sekolah ni... Awak dah tak nak mahu layan Sakura... Kenapa? kan kamu berdua Bestfriend?

Em...

Lebih baik awak pujuk die nanti...

Malaslaa.... Die tak marah pun die tu...

Awak rehat dengan saya nanti.

Ok..

Hey, Sakura!~ *wink*

Apahal? Senyum sampai ke telinga pula... ^^ ade ape?

Tak boleh ke? Jealous lah tu...

tak de lah.. saye tengok awak gembira sangat hari ni...

Keesokkan harinya apa akan bakal berlaku? nantikan Part 4 ya!~ Bye, anime's lover!~ ^_^

B
e
f
p
q
r
s
K
O
Keyboard Shortcuts
  • J Next page
  • K Previous page
  • [ First page
  • ] Last page
  • E Enable/disable bubble animation
  • 0 Manual page turning
  • 1 Slow page turning
  • 2 Normal page turning
  • 3 Fast page turning
  • P Start/stop auto page turning
  • ? Show keyboard shortcuts
Play Again
More Stories
Posted at 2013/02/16 00:12 Viewed 2 times

Comments

Login to Write your comment
この素晴らしい世界に祝福を! 15 邪教シンドローム【電子特別版】 (角川スニーカー文庫) ゴブリンスレイヤー9 (GA文庫) 転生少女の履歴書 7 (ヒーロー文庫)