“Graduation”

Zymonas Solner Yh awww..... i really wanna take a picture of myself in graduation gown with mah aeg

Aaron Bobo Mufasa Lee my brain

Zymonas Solner Yh LIEK A NIGGUR BEETCH

Aaron Bobo Mufasa Lee that one is ak lol

Zymonas Solner Yh Winson Ong lend me ur AK

Aaron Bobo Mufasa Lee wood lol

Zymonas Solner Yh BEEYTCH WE'RE AT 21st CENTURY

Winson Ong BITCH!! WOOD IS OBSOLETE!!

Aaron Bobo Mufasa Lee still the most widely used gun worldwide~ and MOST iconic

Zymonas Solner Yh I've seen dat in museum

Winson Ong YOU DON'T SAYYYY?!

Andrew Eng I don't think 'firearms' are permitted at such things. Not very advisable

Don't wanna cause another massacre incident hey XD

Aaron Bobo Mufasa Lee inb4 zymonas goes on a massacre

Winson Ong It's bbs...

Aaron Bobo Mufasa Lee AHAHAHA SUCK ON THIS BITCHES *shoots aeg*

Everyone: *are you fucking kidding me.jpg*

Zymonas Solner Yh I'm just gonna reenact COD MW2

Aaron Bobo Mufasa Lee Then security guards shoot thier pumpshot gun!

Then gg.com

Zymonas Solner Yh Then everyone scream and run

Andrew Eng remember. No malaysians no graduates

Zymonas Solner Yh The security has no firearm la dud

Aaron Bobo Mufasa Lee Then u luckly lor They only beat u up with thier batons ma xD

Zymonas Solner Yh throw smoke grenade total chaos

Andrew Eng You guys are the worst terrorists

Aaron Bobo Mufasa Lee U mana ade smoke grenaddeeee

Zymonas Solner Yh Get from Aaron

Andrew Eng use aaron's liquid make everyone grow wood

Aaron Bobo Mufasa Lee True. True.

Andrew Eng How can you guys execute a poorly planned terrorist attack on sunway...

WITHOUT A PARTY BASS CANNON!?

Zymonas Solner Yh The adventure of Kenny and Rodger

Aaron Bobo Mufasa Lee WAT. This post is soooooo random

Zymonas Solner Yh accualy i'm serious

but they dun allow me to borrow the gown for more than 1 day

Aaron Bobo Mufasa Lee Lel

Secretly bring gun to uni. Hide behind somewhere and take photo

Ask a trusted fren to help

Zymonas Solner Yh I just scare the girls will go screaming and call the security when they saw it

and then shit storm happens where i got beat up and go to prison

Next day morning: A graduate went to prison during his graduation ceremony

Aaron Bobo Mufasa Lee And then zymonas dropped the soap

Zymonas Solner Yh I am gud at picking up soap C:

Aaron Bobo Mufasa Lee I know how u wanna pick up the soap But then your mouth will be at the right level for some blowie

Zymonas Solner Yh .______________.

Aaron Bobo Mufasa Lee >zymonas bends down with knees bent >looks back and laugh at the nigga cuz she cant raep

>turns back to the front >huge anaconda stares right at the front of zymonas's face

Zymonas Solner Yh Aaron go sleep u r drunk

B
e
f
p
q
r
s
K
O
Keyboard Shortcuts
  • J Next page
  • K Previous page
  • [ First page
  • ] Last page
  • E Enable/disable bubble animation
  • 0 Manual page turning
  • 1 Slow page turning
  • 2 Normal page turning
  • 3 Fast page turning
  • P Start/stop auto page turning
  • ? Show keyboard shortcuts
Play Again
More Stories
Posted at 2013/02/04 01:29 Viewed 4 times

From Author

I still think Zymonas should have been a girl

Comments

Login to Write your comment
この素晴らしい世界に祝福を! 15 邪教シンドローム【電子特別版】 (角川スニーカー文庫) ソードアート・オンライン21 ユナイタル・リングI (電撃文庫) 灰と幻想のグリムガル level.14 パラノマニア [parano_mania] (オーバーラップ文庫)